blogy logo
login PRIHLÁS SA
BLOG patrikdee
ČLÁNKY
DISKUSIE
1
SLEDUJETE BLOG
Vitajte na mojom blogu
Patrik Dee



SECTOR BULVÁR
pridal Patrik Dee 7.6. 2009 o 15:27

Patrik Dee, Danyella

 

SECTOR BULVÁR 2.0


NIEKTORÉ VECI SA VYVÍJAJÚ A MENIA -   SECTOR MÁ NOVÚ TVÁR!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
A NIEKTORÉ ZASA NIE – REPTILE: „O GRAFICKÝCH KARTÁCH VIEM TOHO VIAC, AKO BILL GATES O WINDOWSE“ ! /bez komentára/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 



1.6.2009 Patrik Dee

Je odpočítané! 10.00 stredoeurópskeho času je tu a sním aj obrovské prekvapenie. Sector dostáva novú tvár, starý design je v nenávratne a jeden z najkvalitnejších webov o počítačových hrách v Česko-Slovensku prezlieka do next gen.

„Takže nakoniec naše odpočítavanie ukázalo, že MGS nie je ani náhodou Metal Gear Solid, ale vždy to bolo a bude Meníme Grafiku Sectoru. Tentoraz je to konkrétne MGS v4, teda štvrtá verzia designu, ktorá znovu expanduje ponuku stránky a posúva náš old-gen design do next-genu.“

Odpočítavanie vydania štvrtého pokračovania legendy Metal Gear Solid snáď pomýlilo každého. Nie však Eduarda /131/, ktorý ako jediný úžasným spôsobom odhalil Saverove /345/ plány:

„lol, ja som to uhadol“ :D,.... a k svojmu odhaleniu pridal aj dôkazový materiál v podobe fotky z diskusie na Steam chate, kde jasne uvádza plné znenie skratky MGS. V správnej podobe.  

K samotnému dizajnu je podľa očakávania množstvo gratulácií, ale i výhrad. Celkovo však nový kabát Sectoru určite svedčí, týmto krokom doplnil svoje obsahové kvality o štýlový look a zaradil ďalšiu rýchlosť k úspešnej ceste za úzkou špičkou.

BlacAngel:
„ako vacsinou pri prechode na novy design stranok mam problem sa zorientovat, ale tuna musim povedat ze design sa vydaril na 100%...proste ako vzdy skvela praca sector :)“

Sawer:
„Chlopi congratz, vyzera to orgazmicky :).“

Hubi:
„chalani,tento nový dizajn je uber alles popxxi skvelý :P keď som naťukal www.sector.sk ako už asi miliónkrát predtým,nečakal som také milé a hlavne na úrovni vyzerajúce prekvapenie :) ostal som sedieť s otvorenými ústami...jedoducho – bravooooo“

Shaman:
„fakt, ze asi prvy krat co mi nevadi zmena dizajnu. gratulujem!“

FusionEffect:
„velmi pekny dizajn po kazdej stranke , mne osobne nevadil ani stary , ale tento je super“

K sladkému spánku na povestných vavrínoch však Saverovu družinu nepustí druhá strana mince.
Prekvapivého odporu, okrem niektorých „bežných“ užívateľov sa nečakane dostalo od samotného nositeľa trička „SECTOR TEAM“ – Beholdera, ktorý nešetril výčitkami:

„nevyjadroval som sa naschval prve hodiny ku novemu dizajnu, aby som si zvykol. dizajn je fajn, da sa v tom zorientovat a tak, tu si este utriasam dojmy.

ALE - diskusie ku clankom su nenormalne zle citatelne. pozrime sa na to:
1, akonahle v diskusii je vela prispevkov (E3 konferencie MS a SONY napriklad), tak ked to clovek chce preletiet, tak sa naklika ako blbec. pritom absolutne neviem prejst jednym tlacitkom na zaciatok diskusie, tie sipky vpravo su zbytocne, kedze sa da rovno kliknut zo strany 10 na stranu 11. pomohli by sipky vlavo a vpravo ako skok na zaciatok a koniec

2, predtym, co mi maximalne vyhovovalo, sa diskusia otvorila samostatne a text bol na sirku obrazovky podla sirky okna a takto sa to ovela lahsie citalo, clovek si to nastavil ako chcel.

teraz na obrazovke 16:10 mam na diskusiu vyuzitu asi tak tretinu/stvrtinu obrazovky (dole,kde uz nie su odkazy vpravo, tak je tam prazdny priestor) a ked chcem rychlo preletiet diskusiu, tak len klikam, klikam, klikam a cele zle...

na 4:3 obrazovkach to tak mozno nevnimaju, lebo im chybaju tie sive prazdne pasy vlavo a vpravo, ale priestor na citanie maju uzsi aj tam arefresh celeho clanku zakazdym, ked prispejem ci prejdem na inu stranku diskusie, no neviem, mne to nereze

vysledok je, ze proste na to seriem a nebudem to citat. na konci dna dobre, lebo usetrim svoj vzacny cas. no ale neviem, ci to takto je dobre pre sector“


Na jeho ďalšie výčitky už reagoval po Je2ry aj Saver a nakoniec prišlo ku vzájomnej zhode. Beholder sám priznal, že jeho konštruktívna kritika bola mierená hlavne v dobrom úmysle:

„super, dakujem za normalnu odpoved“

„mne neslo o to kritizovat bezhlavo“

Všetky ďalšie výhrady a gratulácie môžete sledovať tu:

http://www.sector.sk/novinka/47046/vitajte_na_novom_sectore.htm

Stránke Sector.sk prajeme len to najlepšie, aby aj prostredníctvom svojho designu štvrtej rady rozdával kvalitné a početné informácie o elektronickej zábave tak funfovane ako doteraz. Želáme, aby každý nový návštevník podľahol novej, príťažlivej tvári a objavil v Sectore svoju obľúbenú stránku vo chvíľach relaxu, či potreby získania nových informácií o jeho obľúbených hrách. 
 
End.


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1.6.2009 Patrik Dee

Crysis 2 ohlásený. Užijú si aj majitelia hracích konzol. Dobrá správa? Nie na Sectore !

MARCINKO: „TOHO SOM SA BÁL, POKRAČOVANIE NUDY !“

ANERIN: „NA KONZOLE BY MALI BYT LEN DOBRÉ HRY!“



Ak existuje niečo istejšie, ako je smrť samotná, sú to celkom určite večné hádky medzi hráčmi na PC a hráčmi rozvalenými na pohovke s gamepadom v ruke. 

CRYSIS. Exluzivita, základný oporný bod pyšného ega každého PC hráča, FPS, ktorá odkopla hranice grafického spracovania svojej doby niekam, kam ešte ani dnes ostatné hry nestihli dobehnúť.

Spojenie týchto dvoch faktov vyvoláva zakaždým oheň a síru. Zatiaľ čo sú však argumenty na strane PC hráčov jasne a nepopierateľne podložené kvalitami titulu, na strane „pohovkových“ povaľačov zápasia v ringu často krát slepé urážky, nezmyselné osočovania a smiešne komentáre, ktorým je ťažké uveriť. 

Tento krát sa však situácia mení. Crytek ohlásil Crysis 2, vyvíjaný pre všetky platformy a táto správa mohla potešiť všetkých naozajstných hráčov bez rozdielu. Mohla...  

„neeee na konzole by mali byt len dobre hry neeeee toto neeee“ 

Anerin svoj odpor voči Crysis dáva najavo pri každej príležitosti a neodpustil si to ani dnes.
Bolo iba otázkou času, kedy príde jeho postoj podporiť verný spolubojovník za práva hracích konzol, Marcinko...

„ak je Crysis to najlepsie z FPS tak ja som Papez.....ale sak treba sa zasmiat.....najlepsie co sa tyka hratelnosti v FPS je Half Life...trapny Crysis nebol schopny ukazat viac a lepsie ako bol kedysi Far Cry, co bola skvela hra....no co nanosuit to nezachranil“

To, čo „trápny“ Crysis ukázal, môžu určite všetci hráči posúdiť samostatne. Pápežovi Marcinkovi odkazujeme, aby nezabudol napísať svoje pobúrené dojmy z prípadného hrania v budúcnosti, keď bude mať vďaka rozhodnutiu samotných vývojárov možnosť posúdiť ešte raz a konečne aj na svojej nesmrteľnej konzole čo všetko „nanosuit“ v skutočnosti zachránil.

Situácia okolo ohlásenia Crysis 2 na všetky tri hlavné platformy nevoňala ani samotnému Reptilovi, ktorý obvinil Cry-tek z mamonárstva:

„nechali sa uniest prachami a nie kvalitou, od teraz nemam rad crytek“


Nuž, za darmo ani kura nehrabe, ako sa vraví. Diskusia našťastie nenaberala, až na niekoľko tvrdších odpovedí zo strany PC hráčov a fanúšikov pôvodného Crysis, rýchlejšie obrátky. Preto sa nádejný mega-flame nakoniec nekonal a neprajníci tohto rozhodnutia postupne začali diskusiu opúšťať:

„no a idem prec, lebo zmenil sa len design sectoru, idioti ostali“

Ťažko povedať, na koho namieril Marcinko tento komentár, ale veľmi výstižne odpovedal Luboc82:

„ked odides tak bude o jedneho menej aspon“

Marcinko nemohol tento provokatívny postreh nechať ležať ľadom a naše sledovanie danej diskusie zakončil krásnym rozprávkovým príbehom:

„Crysis sa nepacil ziadnemu PCckarovi co poznam a to su teda tvrdi PCckari „
  
Čo dodať? Snáď len - A „tvrdi Pc-čkári“ v Marcinkovom okolí žili šťastne, až pokiaľ všetci dvaja nepomreli. Zazvonil zvonec a....a Crysis 2 na konzolách bude - to je fakt. Pýcha však PC hráčom z určitých dôvodov ostane, tak ako ostanú diskusným fóram nezmyselné komentáre a popierania kvality niektorých hier.  

End.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

7.6.2009 Patrik Dee

KAIBA: „Nemcom uz uplne jeblo !“

„BERLÍN 11. marca (WEBNOVINY) - Najmenej desať ľudí, všetko študentov, zastrelil v stredu zatiaľ neznámy útočník v strednej škole v južnej časti Nemecka. Ďalšie osoby boli zranené. Streľba sa odohrala v strednej technickej škole Albertville v meste Winnenden pri Stuttgarte v Bádensku-Württembersku. Školu evakuovali a prehľadáva ju polícia. Páchateľom je podľa svedkov asi 17-ročný mladík, nie je však známe, či ide o študenta školy. Podľa miestneho denníka Winnender Zeitung má strelec asi 25 rokov a je to bývalý študent. Útočník po streľbe zo školy utiekol do mesta.“
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
„V Nemecku sa schyľuje na totálny zákaz násilných hier a to nie len ich predaj a distribúciu ale aj ich vývoj v tejto krajine bude zakázaný.“ Sector 7. júla.

Násilie v hrách. Deti, ktoré v škole vezmú do rúk zbraň a postrieľajú svojich spolužiakov. Tragédia ? To určite áno, dokonca tragédia s neopísateľnými následkami pre rodičov svojich ratolestí, ktorí viac svojich anjelikov neuvidia živých. Kto je na vine? No predsa počítačové hry!

Absurdné? Nuž, takto to vidia kompetentný v Nemecku. Na otázky, odkiaľ sa dieťa dostane k zbrani, prečo vlastní otec dieťaťa, ktorého zlý psychický stav má dokonca na papieri, niekoľko ďalších kúskov, prečo tieto zbrane skladuje dostupné pre psychicky labilného jedinca a na mnoho ďalších však nikto nechce odpovedať. Nikto si nechce pripustiť, že v podobných prípadoch nezlyháva nikto iný, iba samotný rodič, pedagóg alebo spoločnosť. V rebríčku vinníkov za smrť, nielen prípadu z Berlína, by uvedomelý a rozumný človek počítačové hry nehľadal na popredných miestach.

„A toto sa deti stane ked o niecom rozhoduju ludia ktory sa tomu nerozumeju. Dufam ze budu pokracovat zakazanim televizie, alkoholu, cigariet, mobilnych sieti, aut, zakaz stretavat sa z ludmi. Ale drzanie zbrani bude povolene...“ Sawer /78/

„chapem ze hry nie su niak zdraviu prospesne, ale urcite lepsie ako sa ozrat v krcme alebo brat drogy a presne tak som zvedavy na co to budu rodicia tych chudacikov, co vonku robia hovadiny zhadzovat, ked nebudu nasilne hry, radsej by sa mali pozriet kade im behaju po nociach deti.“
M@kovnik /21/



Ide o veľmi vážnu tému. Hry zrejme v Nemecku môžu za všetko zlo. Nemecká mládež vstáva od akčných počítačových hier úplne „zmagorená“ a prvé, čo chytá do rúk sú namiesto školských kníh a futbalových lôpt zbrane. Veď vonku pobehuje obrovské množstvo nepriateľov a oni ich musia do jedného pozabíjať. Tak kážu násilné hry. Znie to smiešne, ale opatrenia, ktoré sa snaží nemecká vláda presadiť vravia jasnou rečou. Pohotová poznámka od užívateľa AeGlosty /71/ na záver znie:

„Mňa skôr napadlo že by Maria zakázali preto aby deti v škole "neskákali učiteľom po hlave" tak ako Mario skákal tým bezbranným bytostiam v hre...“

End.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Danyella REPORT

  Tak, a teraz vám prezradím návod, ako dosiahnuť v diskusii za čo najmenší čas čo najviac príspevkov. Je to také jednoduché, aj napriek tomu však nesmiete zabudnúť na dôslednosť.
Čo k tomu budete potrebovať:

- technické pomôcky (počítač, pripojenie na internet so zaplateným účtom zaň ), 
- príjemné prostredie (tiež dosť dôležitá súčasť), najlepšie je pripraviť si aj nejakú fľašu s vodou (na pitný režim nedám dopustiť )
- server→ profil→ nejaká vlastnoručne vytvorená diskusia, najlepšie už s nejakým (aj desaťtisícovým) počtom príspevkov...

Ak to všetko máme, osobne navrhujem vyčkať na nejakú nočnú (najmenej poobednú) hodinu, kedy je dosť užívateľov online, predsa len, zvýšenie počtu príspevkov nechceme dosiahnuť floodom, tobôž nie spamom a už vôbec nie svojím
 A tu zohráva úlohu aj naša trpezlivosť, ale nakoľko nám dané pripojenie prináša omnoho viac, som si istá že nudiť sa nebudeme...

Teraaaaaaaaaaz... tooooooo...prichádza!!! Čítajte pozorne! Písmenko po písmenku, slovo po slove, vetu po vete

K: "Napadla ma súťaž kto uhádne od koho je úplne prvý príspevok v tejto diskusii?"
Netreba zachádzať do nejakých konkrétností, v jednoduchosti je krása. Aj tak však buďme opatrní. A teraz ruku na srdce, verili by ste, že taká jednoduchá otázka, môže spôsobiť taký počet príspevkov? (rečnícka otázka - pozn. autorky )
Odpovede (áno, napísala som to správne, pretože by ich malo byť viac) by po refresh-i stránky mali byť dobre viditeľné...A tu ďalšia dobrá rada: po položení takejto otázky by sme sa nemali vzďaľovať na dlhší čas od "miesta činu", pretože je potrebná aká - taká spolupráca, prípadne povzbudenie...
D: "Ja si hneď tip-nem: Had"
K: "Nie Had to nebol. ale ďakujem za účasť a skúšaj ďaľej" (všímajte si tú motiváciu)
Už sa to rozbieha, pridávajú sa ďalší..
T: "že by si to bol ty?? čistý tip... "
d: "ja? "
Niekto, môže tvoj počin tak trošku "prekuknúť", použiť nejakú logiku ( )...
D: "Tak to bol len taký prvotný tip, skôr si myslím, že to bol ktosi, kto to tu následne často nenavštevoval..."
Častým dôsledkom budú hlavne jednoslovné príspevky, ale veď nám vôbec nejde o kvalitu No a potom, nebuďme prekvapení, ak niekto pozná odpoveď, dokonca lepšie než mi sami
R: "ja to viem... a pekne som sa pousmial keď si sa to opýtal..."
A už vôbec nie, ak ani sám "prvoprispievajúci/ca o tom sám/sama nevie...
T: "ja nie...Raina Audron?"
R: "...myslím že by si sa mala troška poobzerať okolo seba a zistila by si...." 
Istotou daného užívateľa môžeme byť zarazení, veď ak pozná odpoveď, prečo ju jednoducho neprezradí?
R: "jj som si totálne istý že viem kto to bol... ale nechcem to pokaziť... vážne...
Dokonca začína dávať rady! ! R: "zopakujem.... stačí sa poobzerať okolo seba a malo by ti to dôjsť.. "
Po nejakej tej polhodinke je na čase, aby sme my sami poskytli nejaký hint, prvotných už bolo dosť, niečo konkrétnejšie, o čo sa naozaj môžu oprieť...  
K: "ďalší hint - nikto z môjho friendlistu"
Takto by to mohlo pokračovať donekonečna, až sa nám môže zdať, že niekde sme spravili chybu. 
K: "no ešte taká poznámka - pevne dúfam že ja sa dobre pamätám. Je možné, že to čo si myslím ja nie je pravda potom ma nezabite, ale chcem počuť to meno, na ktorá ja myslím, že bolo prvé." 
A danou chybou právom dostaneme po zadku
 D: "No akože!!!! Povinne sa ty preklikáš k prvému príspevku!!! A okamžite!"
Trpezlivosť môže prejsť aj ostatných, keď ich dušičku ťaží bremeno pravdy. 
De: „kokos... šak Tira tu má prvý príspevok... čo zavádzaš Rofl“
Pravda je vonku, všetci sú prekvapení, najviac asi pisateľ daného prvého príspevku. 
T: „čoooooooooooooooooooooooo?? to fakt? ma asi drbne, sa tu snažím ako kravka, a takto je to....
Záver: Takže...ako? Podarilo sa? Či ste neboli dosť dôsledný? Potom to ľahko môže skončiť fiaskom, keď ste si po celý čas mysleli, že viete správnu odpoveď na otázku, ktorú ste sami položili ako hádanku. A možno ste len zabudli na fľašu s vodou...

Záver 2: Na druhý deň je obloha jasnejšia  
NS: „+147 príspevkov? vy prasatá úchylné nadržané
P.S: Písmená sú začiatočným písmenom nickov, ale ak to je menej pochopiteľné, prečítajte si danú diskusiu z 18. Mája 2009
  Danyella®



Prístupov 2324
Kvalita článku
hlasov 0

PRÍSPEVKY
SLEDUJETE
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Prihláste sa, alebo použite facebook login facebook login
ĎALŠIE ČLÁNKY V BLOGU
DEEAR 6 - Wasteland 2 obsah
[ 29.11.2014] (príspevkov 1)
Ako si LAKER FAKER nakakal do úst.
[ 30.3.2013] (príspevkov 1)
Patrik Dee - videoprezentácia mojich naj...
[ 8.9.2012] (príspevkov 16)
Prípad 01
[ 26.6.2012] (príspevkov 2)
Záhada Komunity a srdcervúci koniec Patr...
[ 9.8.2011] (príspevkov 69)
Nakreslil som Dee
[ 4.12.2010] (príspevkov 17)
DEEAR 5
[ 15.8.2010] (príspevkov 20)
RED DEAD REDEMPTION - Prichádza kráľ
[ 30.5.2010] (príspevkov 6)
DEEÁR - 4
[ 3.1.2010] (príspevkov 4)
DEEÁR - 3
[ 18.11.2009] (príspevkov 58)